Met bovenstaande foto maakte ze het zelf bekend op Instagram: J.Lo wordt op haar 48e het gezicht van de Guess Jeans spring 2018 campagne. Een eer, want de Guess Girls zijn iconisch...
Guess who’s the new Guess girl… plaatste ze op Instagram. Ongelooflijk blij is ze ermee. “Toen ik werd gebeld door Paul Marciano van Guess met de vraag of ik de nieuwe Guess Girl wilde worden, was ik zo thrilled en excited om deel te mogen uitmaken van zo’n iconisch merk waarvan ik als tiener al fan was. Als je terugkijkt naar de Guess campagnes door de jaren heen, zie je al die mooie modellen en iconische beelden die Paul heeft gecreëerd. Ik zie het echt als een groot compliment dat ik voor de voorjaarscampagne ben gevraagd.”
Droomvrouw
Grappig genoeg reageert Guess’ Paul Marciano zelf net zo opgewonden. “Jennifer Lopez is een Guess Girl’s droom. Ze is een groot artiest, iconisch en sensueel. Haar impact en invloed blijven maar groeien, en deze campagne viert dan ook het feit dat vrouwen mooier en getalenteerder worden naarmate ze meer levenservaring hebben. Haar schoonheid en klasse straalt van de campagne af. Ik ben zo blij dat Jennifer onze nieuwe Guess Girl is, maar tegelijk ook mijn femme fatale.”
Ofwel: hoe blij kunnen twee mensen zijn? Niettemin, hulde aan J.Lo. Met zulke looks op je 48e verdien je zo’n campagne! Hier een paar van haar Guess Girl-voorgangers...
Drew Barrymore.