Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

'Mag ik even cashen?' Schnabbel en Babbel, Editie Royale

Geslaagde en minder geslaagde royal sponsordeals. In de meeste monarchieën geldt tegenwoordig: de (beoogd) troonopvolger krijgt een toelage, iedereen die erna komt moet zichzelf kunnen redden. Zeker voor wie wat verder van de troon staat biedt dat leuke kansen voor lucratieve schnabbels, met dank...

'Mag ik even cashen?' Schnabbel en Babbel, Editie Royale

Geslaagde en minder geslaagde royal sponsordeals.

In de meeste monarchieën geldt tegenwoordig: de (beoogd) troonopvolger krijgt een toelage, iedereen die erna komt moet zichzelf kunnen redden. Zeker voor wie wat verder van de troon staat biedt dat leuke kansen voor lucratieve schnabbels, met dank aan het royal aura.

Zara pitcht outdoor kleding

Zara Tindall, de dochter van prinses Anne, heeft bijvoorbeeld net weer een contract met outdoor kledingmerk Musto getekend dat haar zo'n 200.000 pond oplevert.

Ze is al jaren een van de gezichten van het merk dat prima past bij een paardenmeisje als zij. Zara heeft geen rol binnen de Kroon en moet zichzelf bedruipen, dus dit is een lekker appeltje voor de dorst.

Haar man Mike en zij hebben ook sponsordeals met Land Rover en Rolex: nice work if you can get it.

Zara's oudere broer Peter verkoopt melk aan China. Het is een béétje gênante commercial, maar hij heeft er vast goed aan verdiend. 

Prins Mateen van Brunei, is ambassadeur voor polospullen en luxe jetsetspeeltjes.

Prinses Olympia van Griekenland wist zich van model op te werken naar exclusieve deals met onder andere Louis Vuitton...

...en Aquazzura, mede met dank aan het feit dat ze wel eens ergens met een tiara op door paleizen loopt tijdens familiefeestjes. .

Lady Kitty Spencer, het nichtje van prinses Diana, is een van de gezichten van Bvlgari...

...maar heeft ook warme banden met Dolce & Gabbana.

Tatiana Santo Domingo, een van de schoondochters van prinses Caroline van Hannover (geboren van Monaco) doet wel eens wat voor Dior.

En Caroline's andere schoondochter Beatrice Borromeo is vermoedelijk ook niet zomaar ambassadeur van Buccellati geworden. 

In Denemarken maakte voorheen prins Nikolai zijn titel nog leuk ten gelde als model. Sinds hij door het leven gaat als graaf van Monpezat lijkt hij zich meer te concentreren op zijn studie. Deze Raffles-commercial zit trouwens bomvol royals, tot en met een maharadja toe. 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in