Opwindend vooruitzicht voor beautylovers!
Goed nieuws voor wie droomt van de Birkins en Kelly's en vertrouwd is met de Hermèsgeuren: het label breidt dit jaar uit met hun eerste skincare en make-up, voor wie zich 'helemaal wil onderdompelen in de lifestyle'.
De lipstick is inmiddels al gelanceerd en geeft een idee van de vermoedelijke look en feel van de collectie. Bad- en doucheproducten zijn nu nog het enige wat richting skincare gaat in de collectie. De nieuwe producten in de beautylijn (er zijn nog geen beelden van) zullen verpakt worden in plasticvrij materiaal in een poging een eco-vriendelijke beautylabel te worden.
"Het is heel opwindend," zegt Hermès chief executive Axel Dumas. "Het is voor ons een nieuwe activiteit, met alle risico's die erbij horen, maar we gaan het progressief aanpakken. De lijn wordt in eerste instantie uitgerold in onze eigen winkels, in limited editions, zodat we daarvan kunnen leren."
Foto (c) Hermès
Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in