Huh, wat doet Jacobs in een campagne van Givenchy?
Filmicoon en overtuigd Parisienne Charlotte Rampling en modeontwerper en overtuigd New Yorker Marc Jacobs zijn samen de gezichten van de nieuwe S/S 2020 campagne van Givenchy, onder regie van creative director Clare Waight Keller.
Marc was 17 jaar creative director van concurrent Louis Vuitton, maar is met zijn eigen label nog wel verbonden aan moederholding LVMH, waar ook Givenchy toe behoort. Zijn medewerking zal de zegen van de CEO hebben gekregen, want het is wel opmerkelijk om als ontwerper in de campagne van een ánder te verschijnen. Marc is overigens hilarisch aan het schmieren en dus heerlijk zichzelf.
Het thema is 'verbeeldingskracht': het is allemaal reuze Eerstejaars Toneelschool en het duo doet elkaar na...
...waarna bij wijze van grand finale Charlotte Marc stevig in zijn gezicht mept. Het is allemaal zo bizar, dat het amper opvalt dat ze intussen ook steeds nieuwe looks uit de voorjaarscollectie aanhebben. Eigenlijk wel verfrissend, na alle campagnes met gelikte beelden!
Foto's (c) Givenchy
Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in